23/12/11

8 σχόλια:

  1. Επιστρέψαμε στις παλιές καλές μονομαχίες!!! Ψηφίζω τον Alternative Lincoln επειδή απλά έχει πιο ωραίο στυλ!!! Βέβαια θα έχει ενδιαφέρον και το 4x08 που θα τους δούμε τους 2 Λινκολν αντιμέτωπους... 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω Αλτ-Λινκολν ψηφισα! γιατι ειναι πιο ''μαγκας'' απο τον δικο μας!!! Αλλα τωρα τελευταια και ο δικος μας ξεψαρωνει σιγα σιγα και ειναι ενας ωραιος χαρακτηρας και αυτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν είχε και επιλογή "κανένας" :P


    Πιο κοντά είμαι στο τελευταίο.. Δεν μου αρέσουν καθόλου και δεν θα με χάλαγε να πέθαιναν κιόλας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kai egw ton Alternative Lincoln psifisa an kai den mporw na pw oti me exei entiposiasei kanenanas apo tous duo 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγω τον Αλτ ψηφισα...ο δικς μας ειναι πολυ φλωρος ρε παιδι μου! θελει να ριξει και την Ολιβια τρομαρα του, δεν βλεπει τα χαλια του με τις γυαλουμπες εκει περα! Ενω ο αλλος εχει στυλ, εχει μια γοητεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sumfwnw 100% me ton sawyer oute emena tha me xalage na mhn tous 3anavlepa alla apo tous duo o alt einai kalhteros o allos einai terma flwros...

    ΑπάντησηΔιαγραφή