8/3/12

9 σχόλια:

  1. Ψηφισα ΄΄Ναι΄΄ αλλα ειμαι 50%-50% μετα και το τελευταιο επεισοδιο!!!

    ΥΓ: Σου αρεσε τελικα η φωτο ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω ετσι οπως το εχω σκεφτει το timeline του Peter ουσιαστικα δεν υπαρχει δηλαδη δεν υπαρχει ενα timeline που το τον θυμουνται . Οποτε το κιτρινο αντικατεστησε το μπλε , ειναι η δικη του Olivia  απο το μπλε που τωρα δεν το θυμαται γτ απλα η ιστορια ξαναγραφτηκε και δεν υπηρξε ποτε οχι οτι ειναι καπου αλλο και τον περιμενει ... πανω κατω ετσι το εχω στο μυαλο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ψηφισα ναι αλλα βαριεμαι να κατσω να γραφω τους λογους , τους εχω αναφερει 100 φορες . 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εγω "Ναι" ψηφισα, δεν μπορω να πιστεψω πως θα μπορουσαμε να βλεπουμε τοσο καιρο μια εντελως καινουργια Ολιβια, οποτε πιστευω πως ειναι η Ολιβια που ξερουμε, απλα λιγο διαφορετικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγω λεω ναι, αλλα διχαζομαι ρε γαμωτο...(Αλιμονο θα μου πειτε...Fringe ειναι αυτο. :Ρ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ εννοείται ψήφισα "ναι", γιατί από το τέλος του 3ου κύκλου αυτό έχω καταλάβει από τους Observers! 

    linuslost  γαμάτη η φώτο με τεράστιο Easter Egg!!! Ήταν παραγγελιά του Lusifer να μπει στην ανάρτηση όπως και το θέμα! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kai egw nai psifisa alla einai polu mperdemenh h katastash....den tha me ekseplikte katholou etsi opos to ekanan an den einai to diko mas timeline ayto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑΙΙΙΙΙΙ..μην ξαναλεω τα ιδια και συγχηστω..αυτη ειναι η ΟΛΙΒΙΑΡΑ! δεν υπαρχει αλλη..τελος :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι ρε παιδιά, δεν υπάρχει άλλο timeline, είναι ξεκάθαρο απο το se04.ep01 το είπαν οι παρατηρητές ξανά και ξανά... Δε φτιάχτηκε άλλο σύμπαν επειδή ο Πήτερ δεν υπήρξε πια, αυτή τη δουλειά θα κάνουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή