20/8/12

The Fringe Event 2012!


Το The Fringe Event είναι η προσπάθεια όλων των φαν του Fringe να δειξουν την αγάπη τους για τη σειρά αλλά και να γνωριστούν μεταξύ τους, μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο στο Vancouver!

Η συγκέντρωση έχει λάβει ήδη μέρος (στις 10-12 Αυγούστου) και πολλοί ήταν οι φαν που συμμετείχαν! Πολλοί από αυτούς μάλιστα ταξίδεψαν από Αυστραλία, Γερμανία και άλλες χώρες για να παρευρεθούν!

Το πρόγραμμα της συγκέντρωσης περιλάμβανε επίσκεψη σε τοποθεσίες που βλέπουμε στα επεισόδια του Fringe, όπως το σπίτι των Μπίσοπ, το μαγαζί με τις αντίκες, την Λίμνη Ρέιντεν, καθώς και παιχνίδια (trivia) , όλα σχετικά με το Fringe, παντα!

Την τελευταία μέρα της συγκέντρωσης διοργανώθηκε και ένα πάρτυ στο οποίο φυσικά ήταν καλεσμένοι και όλο το cast του Fringe, με πολλούς από αυτούς (Jackson, Torv, Noble, Nicole) να παρευρίσκονται και να βγάζουν φωτογραφίες με τους φαν!

Δείτε μερικές φωτογραφίες παρακάτω:
(Y.Γ: Δε θέλω σχόλια για ορισμένους φαν, που ίσως να μην έχουν τη δικη μας Μεσογειακή ομορφιά)
























7 σχόλια:

  1. Για να κάνουν υπερατλαντικά ταξίδια για να βρεθούν σ' αυτή την συγκέντρωση, το Fringe έχει πολύ πωρωμένους fans!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα 'θελα και εγώ μια φωτογραφία με την Έττα! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγω θελω με Τζος και Αννα!!!! Θα μπορουσα να ειμαι το παιδι τους σε ηλικια 17-20... και μετα μπορουν να βαλουν την Εττα :PPPPPP 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ με όλο το cast θα ήθελα αλλά ιδιαίτερα με την ολιβιάρα συνεχίζει και με μαγεύει ολοένα και περισσότερο 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ποιος δεν θα ήθελε μία φωτογραφία με την Ολίβια είτε ξανθιά είτε κοκκινομάλλα; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. άστα μαζί σου θέλω μια ολίβια στην ζωή μου με έχει τρελάνει η άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζητείται σπόνσορας να μου πληρώσει μεταφορικά, διαμονή και έξοδα φαγητού!!!!
    :P :P :P :P
    Πω..................όσοι πάνε θα ναι πολύ τυχεροί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή